Voor ons team Bedrijfsvoering en Vastgoedsturing, bestaande uit 6 betrokken collega’s, zoeken wij een financial controller. Binnen dit team ben jij de “kartrekker” van onze planning & control-cyclus en de sparringpartner van de manager. Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van de managementrapportages. Verder ben je intensief betrokken bij het proces rondom de jaarrekening (dVi) en de begroting (dPi). Enerzijds operationeel anderzijds als sparringpartner voor het MT. Je signaleert risico's en adviseert het MT hoe deze te beheersen.
Vanaf 1 januari 2025 werkt Woonik met een nieuw systeem; Dynamics Empire Online. Jij toetst interne processen aan het interne controle plan dat je mee opstelt, gelinkt aan dit nieuwe pakket. Hierdoor werk je veel samen met collega’s uit de hele organisatie.
Je maakt overzichtelijke en betrouwbare rapportages en je hebt het talent om helder en beknopt te formuleren en te rapporteren om daarmee ook het management te adviseren. Doordat je communicatief sterk bent, kun je financiële vraagstukken en beleid helder uitleggen, ook aan niet-financiële collega’s. Het doorrekenen van vastgoedinvesteringen en de controle op het proces rondom vastgoedontwikkeling is aan jou besteed en bij projecten denk je met alle plezier mee vanuit jouw expertise.
Je vindt het prettig om veel vrijheid en verantwoordelijkheid te krijgen om je werk zelf vorm te geven. Een zelfstandige, maar ook veelzijdige en brede functie, waarbij je veel in contact bent met collega’s, het MT en externe partijen. Natuurlijk ben je financieel goed onderlegd (bijvoorbeeld HBO- bedrijfseconomie of accountancy) en neem je relevante ervaring mee. Je bent van nature analytisch en nieuwsgierig naar het verhaal achter de cijfers. Daarnaast heb je brede interesse in ICT. Ervaring in de sector is een pré maar niet noodzakelijk.
Verder vinden we het belangrijk dat je;
|
|
Bij Woonik geloven we dat werk meer moet zijn dan alleen een baan, het moet een plek zijn waar je met plezier aan de slag gaat. Dat betekent niet alleen een leuke werksfeer, maar ook dat je elke dag met energie en motivatie naar je werk komt. Wij geloven dat als jij je goed voelt, je beter presteert en daardoor ook meer impact kan maken. Daarom zetten wij werkplezier centraal voor onze medewerkers.
|
|
Woonik zorgt als sociale verhuurder voor zo’n 2.100 betaalbare huurwoningen in zeven dorpskernen in Midden-Limburg. Samen met onze bewoners en partners geven wij mensgericht ruimte aan plezierig wonen. We zijn een informele organisatie met zo’n 20 medewerkers, waar werkplezier centraal staat. Bij Woonik voel je je snel thuis in een dynamische omgeving die altijd in beweging is.
Samen geven we ruimte aan plezierig wonen.
Wil je meer weten over wie wij zijn en wat we doen? Kijk dan eens op onze website: https://www.woonik.nl
Mocht je na het lezen van bovenstaande tekst inhoudelijke vragen hebben over de functie of de organisatie Woonik, dan beantwoordt Jolanda Stomphorst (manager Bedrijfsvoering & Vastgoedsturing) deze graag. Mail dan je vragen of maak een afspraak om een kop koffie of thee te drinken via j.stomphorst@woonik.nl