Grip op het inkoopproces

Onverwachte aanvragen voor extra budget, uitvallen van onduidelijke facturen of pas tijdens de tertiaal rapportage erachter komen dat de begroting is overschreden: het zijn onderwerpen die nog vaak voorkomen en leiden tot veel vraagstukken en ‘knutselwerk’. AVW2 helpt het proces te stroomlijnen. We besteden behalve aan het proces ook aandacht aan de risico’s, werkafspraken, ICT-ondersteuning én het gedrag van de medewerkers. In zes weken doorgronden wij samen met key-spelers het proces, brengen we de belangrijkste verbeteringen in kaart en zetten we de ‘quick wins’ uit. Daarnaast ontwikkelen we concrete stuurinformatie om de kwaliteit van het proces te waarborgen. Door de AVW2-werkwijze te blijven volgen, krijgt de corporatie grip op het proces van begroting tot factuur.

Terug naar overzicht

onze experts

ook voor uw organisatie

De experts en adviseurs van AVW2 staan voor je klaar met passende antwoorden.

contact opnemen

© 2021
Created by LR Internet